Osobní odběr na 500 výdejních místech GEIS Point CZ : Při osobním odběru je možnost zaplatit hotově, nebo předem na účet. Osobní odběr je zpoplatněn – při platbě předem na účet 59,-Kč a při platbě v hotovosti 89,-Kč . Na pobočky je možné doručit pouze zásilky o maximálním rozměru 80 cm x 60 cm x 42 cm a váhou do 15kg. Vzhledem k tomu, že se nejedná o naše prodejny, ale o výdejní místa, musíme zásilku na místo doručit z našeho skladu. Zásilku na odběrném místě může převzít za Vás i někdo Vámi pověřený a bude potřebovat číslo zásilky, svůj průkaz totožnosti a musí vědět Vaše jméno a adresu na zásilce. Doba doručení na výdejní místo je cca 2 pracovní den v odpoledních hodinách.
Rychlá spediční doprava GEIS: Zboží Vám bude doručeno následující pracovní den od expedice. V ceně dopravy je telefonický kontakt dopravce o doručování balíku. Běžný rozvozový čas u této dopravy jsou všední dny od 8 do 18 hodin. Možné je doručování zásilek do 50 kg. O odeslání budete informováni emailem spolu s číslem zásilky, kdy pohyb zásilky je možné sledovat zde : GEIS pohyb zásilky online
Česká pošta : Zboží Vám bude doručeno nejpozději do 2 pracovních dnů od expedice zásilky. Česká pošta je schopna doručit zásilky maximálně do 30 kg a max délkou jedné strany 120cm. Zásilky přesahující rozměr jedné strany 120cm jsou automaticky zasílány přepravní službou GEIS a cena dopravy je snížena na cenu společnosti GEIS. O odeslání budete informováni emailem spolu s číslem zásilky, kdy pohyb zásilky je možné sledovat zde : Česká pošta pohyb zásilky online
Ceny dopravy
Zásilková přeprava GEIS | ![]() |
Platba předem na účet | 159,-Kč |
Platba dobírkou | 189,-Kč |
Objednávka nad 8.000,-kč | ZDARMA |
Zásilková přeprava Česká pošta | ![]() |
Platba předem na účet | 89,-Kč |
Platba dobírkou | 119,-Kč |
Objednávka nad 8.000,-kč | ZDARMA |
Balík na Poštu | ![]() |
Platba předem na účet | 79,-Kč |
Platba dobírkou | 109,-Kč |
Objednávka nad 8.000,-kč | ZDARMA |
Reklamace - poškození zásilky
Reklamace mechanického poškození z přepravy: Zákazník je povinen překontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit nejpozději druhý den od převzetí zásilky dopravci (ČP, GP ). Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.
V případě jakýchkoli problémů s dopravou zboží Vám poradíme na naší telefonní lince 775 956 903